Technicky zajišťuje:
WebDoména s.r.o.
Novákových 25/857,
Praha 8, Libeň
IČ: 27407225
DIČ: CZ27407225
Telefon:
+420 284 812 229
+420 608 068 555
+420 775 383 885
E-mail:info@webdomena.cz
Skype: WebDomena
UIN: 63812345
Společnost WebDoména s.r.o. je vedena u rejstříkového soudu v Praze pod C 110711.






























Obchodní podmínky
Základní údaje
Provozovatel obchodu: WebDoména s.r.o
Sídlo společnosti: Měšická 12, 250 64 Měšice
IČO: 27407225
DIČ: CZ27407225
Zapsána: u rejstříkového soudu v Praze, pod C 110711
Dodavatel zboží:
Podle aktuálního stavu cen a kvality výrobků, kdykoliv se lze dotázat u provozovatele
Bankovní spojení:
Raiffeisenbank číslo účtu: 2243536028/5500
e-mail: info@webdomena.cz
telefonní kontakt: +420 6080685555
1. Všeobecná ustanovení
1.1.
Obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě (dále jen
„internetový obchod“), upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran
vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavřené mezi
dodavatelem (dále jen „Dodavatel“) a jinou fyzickou nebo právnickou osobou
(dále jen „kupující“). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním
řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které
obchodní podmínky neupravují, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o
ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), vše ve znění pozdějších právních
předpisů. Je-li smluvní stranou právnická osoba, řídí se vztahy obchodním
zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění pozdějších právních předpisů.
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní
smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu
lze uzavřít v českém jazyce.
1.2. Tyto obchodní podmínky jsou
platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.
Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí
vhodným způsobem na internetových stránkách, stejně jako ve svých provozovnách.
Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti
předchozího znění obchodních podmínek.
1.3. Uzavřením kupní smlouvy
kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi
souhlasí. Na obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním
uskutečněním objednávky upozorněn a má tak možnost se s nimi seznámit. Uzavřená
smlouva je dodavatelem archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není
přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí
k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním
objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou
zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu a je tak umožněna jejich
archivace a reprodukce kupujícím.
Kupující je náš zákazník, tedy pokud vznikne problém či budete s něčím nespokojeni zavolejte vždy vaši reklamaci vyřídíme k maximální spokojenosti.
2. Uzavření kupní smlouvy
2.1. Na
stránkách internetového obchodu naleznete zboží, které je nabízeno dodavatelem
k prodeji a to včetně uvedení cen jednotlivých položek. Ceny zboží jsou
uvedeny u výrobku včetně DPH a všech souvisejících poplatků. Nabídka prodeje
zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou
zobrazeny na stránkách internetového obchodu. Veškeré nabídky prodeje zboží
umístěné na stránkách internetového obchodu jsou nezávazné a prodávající není
povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
2.2. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář na
stránkách internetového obchodu. Objednávka zboží, vytvořená na stránkách
internetového obchodu je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Před zasláním
objednávky dodavateli je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které
do objednávky kupující vložil a to i s ohledem na možnost kupujícího
zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání údajů do objednávky. Ceny
zboží jsou platné v momentě uskutečnění objednávky.
2.3. Po odeslání objednávky dodavatel neprodleně informuje
zákazníka o přijetí této objednávky elektronickou poštou na adresu, kterou
uvedl kupující. Dodavatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru
objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu)
požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či
telefonicky).
2.4. Smluvní vztah mezi dodavatelem a kupujícím vzniká doručením
potvrzení objednávky(akceptací), jež je dodavatelem zasláno kupujícímu
elektronickou poštou na adresu elektronické pošty kupujícího nebo v
uživatelském rozhraní s označením "konečné potvrzení objednávky".Kupující
bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu.
2.5. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na
dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití
komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní
smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si
hradí kupující sám.
2.6. Dle
novely zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty nelze od 1. 1. 2013
měnit údaje v již vystaveném daňovém dokladu (faktura). Údaje v daňovém
dokladu (faktura) je možné měnit jen v případě, kdy zákazník zboží ještě
nepřijal a nezaplatil.
3. Platební podmínky a cena zboží
3.1.
Dodavatel si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu
dodavatelem v okamžiku potvrzení objednávky.
3.2. Platební podmínka je platba v hotovosti při předání předmětu
plnění nebo možnosti využít dalších způsobů plateb, které jsou uvedeny níže.
Dodavatel je oprávněn požadovat před dodávkou zálohu ve výši až 100 % hodnoty
objednávky. V případě, že je záloha požadována, je vystaven doklad
"Zálohová faktura - daňový doklad". Po dodání zboží je na daňovém
dokladu hodnota zálohy odečtena.
Způsoby plateb:
Dle nabídky při dokončení objednávky
3.3. Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní smlouvy.
3.4. Společně s kupní smlouvou je kupující povinen zaplatit dodavateli také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
3.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet dodavatele.
3.6. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté dodavatelem kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
3.7. Na základě kupní smlouvy vystaví dodavatel kupujícímu daňový doklad – fakturu. Dodavatel je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu dodavatel zašle kupujícímu v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
4. Přeprava, osobní odběry a dodání zboží
4.1. Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností dodavatele realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 1 - 5 pracovních dnů. Ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na adresu uvedenou v objednávce kupujícího. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu uvedenou kupujícím zajišťuje dodavatel. Zásilka se zbožím standardně obsahuje dodací list, návod na používání výrobku v českém jazyce a záruční list (pokud jej výrobce k výrobku přikládá). Pokud dodavatel k výrobku nepřikládá záruční list, tak postačí daňový doklad – faktura.
Daňový doklad
(fakturu) Vám následně zašleme na emailovou adresu uvedenou v objednávce,
doporučujeme Vám proto email uvádět.
4.2. Dopravu zboží zajišťuje dodavatel na uvedenou adresu a to v
rámci celé České Republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného
způsobu dopravy. Konkrétní způsob dodání si zvolí kupující sám, při vytváření
objednávky. Možný způsob dopravy a podmínky dopravy zboží jsou uvedeny na
internetových stránkách .
4.3. Při převzetí zboží od přepravce doporučujeme důkladně
zkontrolovat zboží bezprostředně při jeho převzetí. V případě, že je obal
poškozený nebo se objevují jiné skutečnosti, které nasvědčují, že by mohlo být
poškozené i samotné zboží. Doporučujeme zásilku nepřebírat nebo sepsat zápis o
poškození zásilky s řidičem přepravní služby.
Sepsaný zápis o škodě usnadní řešení
případné reklamace.
4.4. Podepsáním přepravního listu
přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zásilka není
mechanicky poškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal a u
spotřebičů balených do igelitové fólie i samotné zboží.
4.5. Společnost WebDoména s.r.o. si vyhrazuje právo ověřit
totožnost kupujícího nebo osoby pověřené k odběru
zboží a to při osobním odběru zboží na svých prodejnách v případech, kdy dodávka zboží je kupujícím
placena předem kartou, prostřednictvím bankovního převodu nebo prostřednictvím
faktury se splatností.
5. Odstoupení od kupní smlouvy
5.1. Storno objednávky ze strany
kupujícího – kupující má právo odstoupit od objednávky kdykoliv před expedicí
zboží a to bez jakéhokoliv postihu. Stornovat lze buď telefonicky nebo na emailu info@webdomena.cz
5.2. Nárok pro odstoupení od kupní
smlouvy je právo spotřebitele. V případě nákupu v rámci podnikatelské
činnosti (uvedení IČ na nákupní doklad) nárok na odstoupení od kupní smlouvy
nevzniká. V tomto případě se prodej neřídí Občanským zákoníkem, ale Obchodním
zákoníkem, který tuto možnost nezmiňuje.
5.3. Kupující bere na vědomí, že dle
§ 53 odst. 8 zákona č.40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
přepisů (dále jen „občanský zákoník“), nelze mimo jiné odstoupit od kupní
smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží,
které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, od kupní smlouvy na
dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel
jejich originální obal, a od kupní smlouvy na dodávku novin, periodik a
časopisů.
5.4. Nejedná-li se o případ uvedený
v článku 5.3. či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má
kupující v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákona právo
od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží bez
udání důvodu. Odstoupení musí být dodavateli doručeno do čtrnácti (14) dnů od
převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat mimo jiné na
adresu reklamačního oddělení: Centrální reklamační oddělení, Vrchlického 323,
Týniště nad Orlicí, 51721, nebo na adresu provozovny dodavatele či na adresu
elektronické pošty info@webdomena.cz
5.5. WebDoména s.r.o nabízí možnost
vrácení nepoužitého zboží v prodloužené lhůtě než stanovuje zákon, a to až
do 30 dnů od data převzetí. Zboží však musí být v originálním obalu a zcela
kompletní. Zákazník, který nenakupuje zboží v rámci své obchodní činnosti
(neuvedl IČ do fakturační adresy) a toto zboží není určeno k dalšímu prodeji,
může odstoupit od smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží. Využití prodloužené
lhůty k vrácení zboží není možné u zboží, které zákazník získal v reklamačním
řízení (výměna za nový kus).
5.6. V případě odstoupení od
smlouvy vrátí dodavatel kupní cenu kupujícímu do deseti (10) pracovních dnů od
fyzického vrácení zboží. Nejpozději však do třiceti (30) dnů od doručení
odstoupení kupní smlouvy a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Dodavatel
je taktéž oprávněn vrátit kupní cenu v hotovosti již při vrácení zboží
kupujícímu.
5.7. Kupující bere na vědomí, že
pokud zboží vrácené dodavateli bude poškozeno, opotřebeno či částečně
spotřebováno, vzniká dodavateli vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím
vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je dodavatel oprávněn jednostranně
započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Za znehodnocení zboží
nemůže být považováno běžné poškození původního obalu, které vzniklo
vybalováním zboží. Dodavatel má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených
nákladů spojených s vrácením zboží.
5.8. Je-li společně se zboží
poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím
uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy
spotřebitelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a
kupující je povinen spolu se zbožím vrátit prodávajícímu i poskytnutý dárek.
5.9. Storno objednávky ze strany
dodavatele - dodavatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v
těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem
změnila cena dodavatele zboží, dále také v případě zjevné chyby v ceně zboží
(tj. ceny zjevně jiné než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá). Za zjevnou
chybu v ceně zboží je považováno například mylné uvedení prvních tří číslic na
místo čtyř, a jiné zjevné chyby v psaní. V případě, že tato situace nastane,
prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším
postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny,
bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném
termínu a to do 10 pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů od storna
objednávky ze strany prodávajícího.
6. Odpovědnost za vady, záruka, rozpor s kupní smlouvou
6.1.
Kupujícímu před prvním použitím důrazně doporučujeme prostudovat záruční
podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi
důsledně řídit. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným
užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva
plynoucího z odpovědnosti za vadu. Záruční doba začíná běžet převzetím věci
kupujícím.
6.2. Záruční doba je uvedena u
každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak
je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží
jako záruční list daňový doklad – faktura.
6.3. Záruka se nevztahuje na běžné
opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost
výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou
reklamovat. Na žádost spotřebitele je dodavatel povinen poskytnout záruku
písemnou formou (záruční list). Ten může být nahrazen dokladem o zakoupení
věci, pokud obsahuje obchodní firmu prodávajícího, IČ a sídlo. Pokud je
poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah
prodloužení záruky formou prohlášení v záručním listě.
6.4. Zákazníkům, kteří zboží
používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba
stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní
dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze
pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své
podnikatelské činnosti (nákup na IČ).
6.5. Garance - všechny záruční
reklamace, kde se závada projeví do 30 dnů od převzetí zboží, řešíme výměnou
zboží za nový kus.
6.6. Práva a povinnosti smluvních
stran ohledně odpovědnosti dodavatele za vady, včetně záruční odpovědnosti
dodavatele, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením
§ 612 a násl. občanského zákoníku).
6.7. Dodavatel odpovídá kupujícímu
za to, že prodávaná věc je ve shodě s kupní smlouvou zejména, že je bez vad.
Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné
vlastnosti smlouvou požadované, dodavatelem, výrobcem nebo jeho zástupcem
popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost
a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům
právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc
obvykle používá.
6.8. Jde-li o vadu odstranitelnou,
má kupující právo na bezplatné řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu
vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné,
a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo
odstoupit od kupní smlouvy. Jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému
užívání zboží, má kupující právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od
kupní smlouvy. Jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo
opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, má kupující právo na výměnu vadného
zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy. Jde-li o jiné vady neodstranitelné a
nepožaduje-li kupující výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny
nebo odstoupit od kupní smlouvy.
6.9.
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále
jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby dodavatel
bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní
smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou;
není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny
věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci
o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti (6) měsíců ode dne
převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud
to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
6.10. Nejde-li o věci, které se rychle
kazí nebo o věci použité, odpovídá dodavatel za vady, které se projeví jako
rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci v záruční době (záruka).
6.11. Práva kupujícího vyplývající z
odpovědnosti dodavatele za vady, včetně záruční odpovědnosti dodavatele,
uplatňuje kupující u dodavatele ,
6.12. O reklamaci dodavatel rozhodne
ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se
nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému
posouzení vady. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu,
nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud
se dodavatel s kupujícím spotřebitelem nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty
má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u dodavatele, u kterého byla věc
zakoupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě,
který je v místě dodavatele nebo v místě pro kupujícího bližším, může kupující
uplatnit právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. V
případě, že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu dodavatel. V případě oprávněné reklamace má zákazník
právo na náhradu poštovného v nutné výši (náhradu nutných nákladů, které mu
vznikly v souvislosti s reklamací). V případě zjevně neoprávněné reklamace nemá
spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a
současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho
straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou zjevně
bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo
o zneužití práv).
6.13. Dodavatel vydá spotřebiteli
písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím
obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále dodavatel vydá
spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o
provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace dodavatel
spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Tato povinnost se
vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
7. Ochrana osobních údajů
7.1.
Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována
zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších
předpisů.
7.2. Společnost Internet WebDoména s.r.o se zavazuje k dodržování všech pravidel.
7.3. Kupující souhlasí se
zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště,
adresa elektronické pošty, telefonní číslo. V případě nákupu jako
právnická osoba také identifikační číslo, daňové identifikační číslo. (dále
společně vše jen jako „osobní údaje“).
7.4. Kupující souhlasí se
zpracováním osobních údajů dodavatelem, a to pro účely realizace práv a
povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely
zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.
7.5. Kupující bere na vědomí, že je
povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při
objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a
že je povinen bez zbytečného odkladu informovat dodavatele o změně ve svých
osobních údajích.
7.6. Údaje o Vaší činnosti, o Vašich
nákupech (jsou nutné pro zajištění dodávek zboží, vyřizování reklamací a
podobně) jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetím stranám.
Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou
zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné
podobě neautomatizovaným způsobem.
7.7. Kupující potvrzuje, že
poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o
dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
7.8. V případě, že by se kupující
domníval, že dodavatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v
rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se
zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich
zpracování, může:
7.8.1.
požádat dodavatele o vysvětlení
7.8.2.
požadovat, aby dodavatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o
blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li
žádost kupujícího podle předchozí věty shledána oprávněnou, dodavatel odstraní
neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li dodavatel žádosti, má kupující právo
obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není
dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se svým podnětem na Úřad pro
ochranu osobních údajů přímo.
7.9.
Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu
dodavatel povinen tuto informaci předat.
7.10. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se
zbožím, službami nebo podnikem dodavatele na elektronickou adresu kupujícího a
dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení dodavatelem na elektronickou
adresu kupujícího.
7.11. Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů
nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak
že zašle emailovou zprávu na info@webdomena.cz nebo tuto skutečnost oznámí
dodavateli telefonicky.
7. 12. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
7.13. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
7.14. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit,aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
8. Recenze u výrobků
8.1. Dodavatel si vyhrazuje právo nezveřejnit u výrobků recenze, které obsahují nevhodné výrazy, jsou nepravdivé, nesouvisí se zbožím, odkazují na jiné stránky nebo jakkoliv jinak poškozují společnost.
9. Pravidla pro uplatňování slevových kódů a pravidla dárků
9.1.
Společnost Internet Retail a.s. si vyhrazuje právo stornovat nebo nedodat
objednávky, ve kterých je jedním zákazníkem opakovaně (více než 3x) využíván
stejný slevový kód aktivující časově omezenou cenovou akci.
9.2. Dodavatel si vyhrazuje právo změnit
dárek, akci ukončit nebo naopak prodloužit a to bez udání důvodu. Původní dárek
není možné nárokovat.
9.3. Pokud není uvedeno jinak, je u dárků
z technických důvodů vždy účtovaná minimální částka 2 Kč.
9.4. Pokud není uvedeno jinak, nelze
slevové kódy (kupóny) vzájemně kombinovat.
10. Závěrečné ustanovení
10.1.
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se
takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl
se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností
jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky
kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
10.2. Kupní smlouva včetně
obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není
přístupná.
